onsdag den 19. juni 2013

Ny the dåse

Jeg elsker the - både hvid, sort, grøn og rød - og kan simpelhen ikke få for meget...

Er blevet helt tosset med Tigers lakridsthe, som kan tage sliktrangen sidst på eftermiddagen, og som rent faktisk smager af ægte lakrids. 
Indpakning er dog ikke noget at råbe hurra for, så har igen haft gang i papir og limstiften.

Min store hang til lakrids har gjort at jeg har en god samling af dåser, rør og bøtter fra Bülow Lakrids, og det er et af disse rør jeg har afkortet og beklædt ned Rie Elise Larsens smukke papir. Jeg har desuden pyntet dåsen med sølv trekanter klippet i papir og en sort etiket lavet af en rest af tavlefolie. Det er ret smart for så kan man skrive hvilken the der er i dåsen og nemt viske den ud igen og skrive noget andet på, når dåsen skal fyldes op igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar