fredag den 23. august 2013

Endagstur til Aarhus

I weekenden besøgte jeg min gamle studieby Aarhus, og jeg elsker at komme tilbage til byen ved åen. Det er ren nostalgi for mig at gå rundt i det snoede, brostensbelagte gader, som minder mig om tiden på Arkitektskolen.
Jeg mødtes også med en gammel studiekammerat, og nød en skøn frokost i Guldsmedegade.

Derefter var vi til udendørs musikfestival i parken ved rådhuset og en tur på Aros, som jeg endelig kunne sætte hak ved at have været oppe i Regnbuen (den ikke længere så nye tilbygning på toppen af Aros) - Et helt fantastisk sted, som ingen burde snyde sig selv for....


Et andet og lige så vigtig besøg var hos Yarnfreak på Frederiksbjerg. Sidst jeg befandt mig i Aarhus nåede jeg desværre ikke en tur i den skønne garnbutik, som bugner med skønne farvestrålende nøgler garn og sjove, finurlige og cool udstillingsmodeller af hæklede ting.
Med nyt garn, masser af indtryk og inspiration samt flere tilkøbte hækleopskrifter tog jeg glad og tilfreds fra byen sidst på dagen.

Jeg er allerede startet på et fint betræk til en taburet i turkisblå garn og af popcorn mønster. Se et billede fra processen her:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar