fredag den 16. august 2013

Formland og ny inspiration

I går var jeg en tur forbi Herning til Formland Messe. På trods af, at der ikke var lige så mange stande (og goddiebags) som de tidligere år var der masser af god inspiration, smagsprøver og fine sager.

Formland handler primært om boliginteriør, men der er også stande med bånd og indpakning, vin og chokolade, læder og perler mm.  

Camcams fine stand

Jul fra Kunstindustrien

Smarte hængemøbler

Jeg var særlig vild med disse blingbling lamper som både kan ligge eller hænge fra Let UP/Front:


I løbet af dagen afholdes forskellige oplæg, workshops og shows. 
Jeg deltog i flere, men den bedste (efter min smag) var klart Aarhus possementfabrik som havde arrangeret en makrame workshop, hvor deltagerne fik lov til selv at vælge materialer og lave en sjov ophængning til potteplanter. 
Her er et billede fra processen:

Desuden var den hollandske (fødevare)designer Marije Vogelzangs oplæg om madkultur super inspirerede.
Det handlede om vores tilgang til mad, om skik og brug af fødevare samt eksperimenter med det vi putter i munden. 
Hun har desuden selv en blog, som jeg glæder mig til at tjekke ud!

 

1 kommentar:

  1. Top titanium blade manufacturers: Tienen - Tienen
    Tienen manufacturer: Tienen titanium forging · Tienen manufactures: Tienen · Tienen manufactures: Tienen · Tienen manufactures: titanium 4000 Tienen · Tienen manufactures: Tienen · Tienen manufactures: Tienen · Tienen manufactures: titanium helix earrings Tienen · babyliss pro nano titanium Tienen titanium properties

    SvarSlet