mandag den 29. april 2013

Pakker og pennevenner

Jeg har været med i kreafreaks helt vildt skønne pakkeleg, og har glædet mig meget til at udveksle gaver med andre bloggere...

For to uger siden blev jeg med kun et par dages varsel sendt akut til Dubai med mit arbejde (som arkitekt).
Her har jeg arbejdet non stop siden den 15. april på en masterplan og vender først næsen mod DK den 10. Maj.

Derfor blev kæresten sat på en mission med at sende og hente pennevenspakker for mig. Min pakke skulle efter sigende været kommet i forgårs, men ligger på posthuset.

Har ikke kunne lade være med at lure
på Thefunkyfox blog, og er helt oppe og ringe over alle de fine ting hun har sendt til mig:)
Det er jo den bedste pakke ever! Jeg er især vild med flagranken som pynter smukt, når gaven åbnes - en virkelig skøn detalje - og de fine sløjfer, som jeg glæder mig meget til at prøve....

Desværre har jeg først mulighed for at se/prøve/smage alle de fine gaver i virkeligheden efter den 10/5, men vil få min kæreste til at tage billeder og sende til mig, så jeg kan lave et indlæg inden.

Det glæder mig at Dorrit (dorritskreaunivers.blogspot.dk) har modtaget min pakke, og at der allerede har været mus i de spiselige sager er jo et godt tegn:)

Tusind tak til Kreafreak (kreafreak.blogspot.com) for det sejeste initiativ og til Cecilie (thefunkyfox.blogspot.dk) for pakken med de mange fine ting.

Jeg håber, I vil lege pakkeleg en anden gang....

Mange hilsner fra lill (pt i Dubai)

1 kommentar:

  1. Hej Lill
    Jeg er da ked af at høre at jeg har "afsløret" indholdet af din pakke, inden du fik mulighed for at blive overrasket, men er til gengæld super glad for at du er vild med den. Håber du synes tingene er endnu bedre i virkeligheden, end på billederne :) Og vil da helt sikkert lege med - glæder mig meget til din lille overraskelse ;)
    Håber du har det fedt i Dubai (og nej, jeg er overhovedet ikke misundelig)..
    - Cille

    SvarSlet