søndag den 19. maj 2013

En skøn gave...

Er endelig hjemme i DK igen. At bo og arbejde i Dubai gennem de seneste 5 uger har været en fantastisk oplevelse, men det er skønt at være tilbage i Danmarks hovedstad igen.
Og hvor heldig er man lige, når der har ligget sådan en pakke og ventet på en.

På trods af at jeg godt vidste, hvad der gemte sig i deri (offentliggørelsen af pennevenner og pakker er for længst fundet sted, og kunne dengang ikke lade være med at lure med på bloggene) blev min begejstring ikke mindre, da jeg åbnede den.

Pakken bestod af disse fine sager:

En neon tørresnor, som jeg ved vil passe perfekt i sommerhuset i Rågeleje
En fin hjemmegjort ring, som jeg er sikker på, at min papdatter bliver meget misundelig på
Lidt forskelligt nips til selv at være krea med, som man jo aldrig kan få for meget af
De skønneste hårsløjfer
Lækre kakaomandler og rusiner (der var gået hul på posen, så var nødsaget til at prøvesmage)
En fil hæklet pyntesag

Jeg er meget glad for alle gaverne og siger stor tak til Cecilie fra thefunkyfox.blogspot.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar